01
L'imprese di machinazione CNC sò generalmente dotate di una seria di apparecchiature d'ispezione avanzate per assicurà chì a qualità è a precisione di e parti lavorate rispondenu à i requisiti.
02
A Macchina di Misurazione à Coordinate (CMM) hè unu di l'apparecchi d'ispezione cumuni è impurtanti. Pò misurà accuratamente e dimensioni tridimensionali, e tolleranze di forma è di pusizione di e parti, furnendu dati dettagliati per u cuntrollu di qualità.
03
L'istrumentu di misurazione di l'imagine pò esse adupratu per misurà dimensioni bidimensionali, contorni è caratteristiche di a superficia, cù e caratteristiche di rapidità è precisione.
04
U tester di durezza hè adupratu per rilevà a durezza di e parti per valutà e so proprietà meccaniche.
05
U tester di rugosità pò misurà a rugosità di a superficia di a parte per assicurà chì a qualità di a superficia risponde à i requisiti di cuncepimentu.
06
Ci hè ancu un microscopiu universale per strumenti, chì pò fà misurazioni è analisi di alta precisione di pezzi minusculi.
07
Inoltre, l'analizatori spettrali ponu esse aduprati per analizà a cumpusizione di i materiali per assicurà a qualità di e materie prime.
08
Questi equipaghji d'ispezione travaglianu inseme per furnisce una garanzia affidabile per a qualità di u produttu di e cumpagnie di machinazione CNC.
